Historien om Patago

På denne siden kan du lese mer om hvordan Patago ble til!

 / Patago.no

Jeg vil bli kontaktet vedrørende seo

Vår Visjon

Da beina til denne gigantiske skapningen ble oppdaget i 2004 overgikk den alle andre dinosaurer vi tidligere har funnet fossiler og bein av. Med en høyde på 40 meter og en vekt på omlag 70 tonn er Patagotitan nå kjent som det største dyret i historien til å ha vandret vår planet. 

Patago sitt formål er å bistå fremoverlente forretninger som har ambisjoner om å lykkes i det digitale markedet. Det holder ikke bare å eksistere i markedet. Det holder ikke <bare> å fargelegge bedriften, kjøpe reklame, og annonser. Det holder ikke en gang å være en solid aktør som utfører tjenester etter beste praksis eller leverer produkter av ytterste kvalitet.

For at du skal bli synlig i dag må du strekke deg minst 40 meter over bakken over resten av dyrene og ha 70 tonn mer relevant innhold. Du må bygge autoritet i øynene på den allmektige, Google, og det er her vår ekspertise ligger. Ikke i prehistoriske skapninger, men i å hjelpe dagens bedrifter å; Ikke bare overleve konkurransen i det digitale markedet, men å bli en titan, og dominere det fullstendig.

Jeg vil vite hvordan mine sider kan rangere høyere

trykk her for å lese videre om Patago: Din seo-partner

Har du alt annet på plass, men ønsker økning av trafikk til nettsiden?

Patago-setter-deg-øverst

Er seo en erstatning av ads?

 

Det korte svaret er, nei.

 

Å kjøpe annonsering er vel og bra for å få inn besøkende til nettstedet ditt.

Et ordentlig optimalisert adløp vil generere leads, kjøp, og outreach. Du er på den andre siden måned for måned avhengig av å konvertere noen av disse leadsene for å få ROI.

Ads, eller annonsering, dreier seg som regel om en kortsiktig investering, for å få en kortsiktig gevinst.

Det oppstår kraftige prisøkninger når det er mye konkurranse for enkelte søkeord i feks Google Ads. Hvordan kan man få inn besøkende fra søkemotorer uten å betale for ads? Hva gjør man i perioder der annonser blir for dyre?

Svaret er enkelt: SEO!

Dersom nettsiden og innholdet ditt er optimalisert strategisk opp mot de populære søkeordene innen din tjeneste, samt på de smarte søkeordene som gjerne ikke er like populær, men som gir deg aklkurat de rette kundene, vil du få en gjevn strøm med innkommende besøkere hver eneste måned. Desto bedre SEO-jobben, jo mer besøkere får du, og det ser man spor av helt ned på bunnlinjen.

Ads – Kortsiktig investering

SEO – Langsiktig investering

Annonser er en svært gunstig måte å kjøre kampanjer på. Vi har gode tall på det!

Men

For dem som ønsker en bærekraftig forretning med eksponentiell vekst som kan håndteres trenger man et fundament først.

Vi erfarer ofte at forretninger som har alt i orden på det operative, i det å levere tjenesten sin, selge produktet, eller hva det no skulle være, faktisk har hoppet forbi en av de mest vesentlige delene på veien. Nemlig, grunnmuren. De gikk rett til å bygge fasaden i det digitale markedet. Du kan ha det flotteste huset i gaten, men det er ingen som finner frem til den gaten, og absolutt ikke huset ditt. Det er ingen skilt i jungelen, det er ingen veivisere, eller algoritmer som plukker opp innholdet fra siden din. Du kan søke særdeles spesifikt og allikevel ikke finne nettsiden din.

Selvfølgelig finnes det mange som har gjort en verdig innsats i å søkemotoroptimalisere nettsiden sin.

Mange er god på lenkebygging, innhold, sosiale medier, og har i utgangspunktet en god side. Hadde det vært nok til å dominere søkeordene ville alle gjort det.

Det finnes en hel rekke andre faktorer Google setter, fjerner, redigerer, og utvikler i sanntid. Her kan du finne en liste over alle de 200 mest sentrale faktorene som avgjør rangeringen din.

Med andre ord kan hver eneste funksjon, media, ord, piksel, og all øvrig data søkemotoroptimaliseres. Dette er et helt fagfelt som tar flere år å lære og mestre. I tillegg må du hele tiden tilegne deg ny kunnskap i sanntid for å henge med i utviklingen.

98% av søkere velger en bedrift / et tilbud som dukker opp på side 1 av søkeresultatene. Rundt 50% velger konsekvent en bedrift som rangerer på side 1 organisk, vel vitende om at alle som er aller øverst, på annonseplassene, har betalt plassering der. De nettstedene som har høyest relevans og er gitt høyest autoritet av Google havner altså på side 1 med eller uten annonsering.

De aller beste prospektene våre befinner seg et sted mellom bunnen av 1 siden og side 3 på sine respektive søkeord. Grunnen til dette er at vi gjør sport i å få dem til side 1. For oss betyr det at kunden allerede kjenner verdien av SEO og har laget en side som er kompatibel med Google. En side vi med relativt enkle grep, raskt kan sende opp i teten.

I tilfeller der en kunde av oss har en svakere nettside, eller mangler en nettside i det hele tatt, vil vi bearbeide siden fra bunnen og opp. På den måten sikrer vi at den havner høyt straks Google indekserer den.

For å være helt ærlig kan vi få hvilken som helst nettside opp til side 1, sålenge den er eid av et seriøst selskap med tjenesten / produktene sine i skjønneste velstand.

Den eneste hindringen mellom deg og bedre rangeringer er viljen og kunnskapen til å investere i SEO. Er du ny for begrepet vil vi absolutt anbefale deg å lese mer om det på siden vår. Du er selvsagt velkommen til å ta kontakt med eventuelle spørsmål. 

 

Jeg er klar for å investere i SEO